آتش سوزی پیاپی هیوندای و کیا

به گزارش هدا بلاگ، موتور های تتا2 به دلیل خرده فلزاتی که در آن ها هنگام ساخت موتور باقی مانده است، می توانند منجر به حریق شوند. خرده فلزات وارد روغن موتور می شوند و با آسیب رساندن به میله ها و دیگر قطعات موتور، منجر به نقص موتور و آتش سوزی می شوند.

آتش سوزی پیاپی هیوندای و کیا

شرکت های هیوندای و کیا این روز ها حسابی به دردسر افتاده اند و بابت آتش سوزی های پیاپی باید دست کم 137 میلیون دلار غرامت بدهند. شرکت های هیوندای و کیا باید دست کم 137 میلیون دلار به اداره امنیت ترافیک جاده ای آمریکا بابت فراخوان یک میلیون و 600 هزار وسیله نقلیه ای که با موتور تتا2 (Theta II) تجهیز شده است، غرامت بدهند.

موتور های تتا2 به دلیل خرده فلزاتی که در آن ها هنگام ساخت موتور باقی مانده است، می توانند منجر به حریق شوند. خرده فلزات وارد روغن موتور می شوند و با آسیب رساندن به میله ها و دیگر قطعات موتور، منجر به نقص موتور و آتش سوزی می شوند.

شرکت هیوندای طبق یک توافق دادگاهی، طی سه سال، ابتدا 54 میلیون دلار می پردازد و بعد 40 میلیون دلار دیگر بابت بهبود شرایط ایمنی پرداخت خواهد نمود. اگر این رقم ها کفایت نکرد، محتمل است این شرکت ناچار به پرداخت 46 میلیون دلار دیگر هم بشود.

شرکت کیا هم طبق همان توافق دادگاهی، طی دو سال، ابتدا 27 میلیون دلار و سپس 16 میلیون دلار برای بهبود شرایط ایمنی پرداخت خواهد نمود. این شرکت در صورت نقض مفاد این توافق دادگاهی باید 27 میلیون دلار دیگر هم بپردازد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: فرادید
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2029

به "آتش سوزی پیاپی هیوندای و کیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آتش سوزی پیاپی هیوندای و کیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید