افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه در کردستان هم زمان با هفته دولت

به گزارش هدا بلاگ، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کردستان از افتتاح و کلنگ زنی هشت پروژه با همکاری بخش های خصوصی و دولتی همزمان با هفته دولت در سطح استان خبر داد.

افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه در کردستان هم زمان با هفته دولت

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان کردستان، اسماعیل مریوانی روز سه شنبه 28 مرداد ماه 99با اشاره به ظرفیت و پتانسیل بالای کردستان در حوزه های صنایعدستی و گردشگری گفت: بیشتر این پروژه ها شامل مجتمع های گردشگری، رفاهی و بینراهی، صنایعدستی و مجموعه های گردشگری و تفریحی در شهرستان های مختلف کردستان است.

او با بیان اینکه پروژه های مذکور با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی می شود، اظهار کرد: افتتاح مجتمع تولیدی صنایعدستی، خانه خلاق صنایعدستی در سنندج و همچنین کلنگ زنی فاز دو مجتمع گردشگری زوزان در سقز از مهم ترین پروژه های هفته دولت است.

مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی کردستان گفت: با بهره برداری از این پروژه ها برای بیش از 332 نفر به صورت مستقیم در سطح استان شغل ایجاد می شود.

او ضمن تأکید بر لزوم توسعه زیرساخت های گردشگری و صنایعدستی در سطح استان گفت: مجتمع گردشگری و تفریحی ژوان، مجتمع گردشگری بنیانکار و مجتمع گردشگری پیام در سنندج، مجتمع خدماتی و رفاهی بهار در سقز و مجتمع گردشگری هاشملو در شهرستان بیجار از دیگر پروژه های قابل افتتاح و یا کلنگ زنی در هفته دولت است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: میراث آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1367

به "افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه در کردستان هم زمان با هفته دولت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و کلنگ زنی 8 پروژه در کردستان هم زمان با هفته دولت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید