افزایش 7 درجه ای هوای پایتخت و احتمال کاهش کیفیت هوا و وقوع بهمن

به گزارش هدا بلاگ، اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی افزایش 7 درجه ای دمای هوای پایتخت در 5 روز آینده از احتمال وقوع بهمن اطلاع داد و اعلام نمود: با افزایش پایداری جو از اواخر وقت شنبه تا سه شنبه، در نواحی پرتردد شهری و نواحی صنعتی و غلظت آلاینده ها، کیفیت هوا نیز کاهش می یابد.

افزایش 7 درجه ای هوای پایتخت و احتمال کاهش کیفیت هوا و وقوع بهمن

به گزارش خبرنگاران از اعلام روز آدینه هواشناسی استان تهران، براساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، بیشینه و کمینه دمای هوای پایتخت در روزهای آدینه، شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه به ترتیب (4 و 5-)، (6 و3-) (8 و 1-)، (9 و 0) و (11 و 1) درجه سانتیگراد پیش بینی می گردد.

شرایط جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی همراه با وزش باد ملایم (نواحی غربی و جنوبی گاهی وزش باد ملایم تا متوسط) انتظار می رود.

امروز آسمان استان تهران قسمتی ابری تا نیمه ابری و در مناطق شمالی در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و در برخی نقاط به ویژه ارتفاعات، بارش پراکنده با احتمال رگبار و رعد و برق پیش بینی می گردد و در نیمه جنوبی وزش باد متوسط تا نسبتا شدید با احتمال باد و گرد و خاک موقتی انتظار است.

برپایه این اعلام، از آدینه تا یکشنبه آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد و در نواحی شمالی با افزایش موقت ابر و در ارتفاعات گاهی بارش پراکنده پیش بینی می گردد.

از فردا تا سه شنبه فرایند افزایش نسبی دما (و احتمال ریزش بهمن در ارتفاعات مستعد) مورد انتظار است.

همچنین با افزایش پایداری جو از اواخر وقت شنبه تا سه شنبه، در نواحی پرتردد شهری و نواحی صنعتی افزایش نسبی غلظت آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

تهران و ورامین با هفت درجه و فیروزکوه با منفی 18 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان تهران طی 24 ساعت گذشته بودند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2306

به "افزایش 7 درجه ای هوای پایتخت و احتمال کاهش کیفیت هوا و وقوع بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 7 درجه ای هوای پایتخت و احتمال کاهش کیفیت هوا و وقوع بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید