امیدواریم منابع اقتصادی فراوری یک هزار واگن ملی مترو فراهم گردد

به گزارش هدا بلاگ، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: با انجام رایزنی های لازم، امیدواریم بهترین روش ممکن تأمین منابع اقتصادی جهت فراوری یک هزار واگن ملی مترو فراهم گردد.

امیدواریم منابع اقتصادی فراوری یک هزار واگن ملی مترو فراهم گردد

به گزارش ، علی آقا محمدی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جلسه بازدید از نمونه فراوری شده قطار ملی مترو که به اتفاق شهردار تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، دبیر ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری، مدیران عامل شرکت متروی تهران و شرکت واگن سازی صورت پذیرفت با اشاره به این نکته که کار انجام گرفته توسط متخصصان کشورمان از نظر هماهنگی، سرعت اقدام و ماهیت فعل فراوری داخل اقدامی نمونه است، گفت: مجموعه متروی تهران با شور و شوق این پروژه را به مرحله خوبی رسانده و این موضوع بیانگر آن است که اگر متخصصان کشورمان شرایط و میدان برای انجام کار داشته باشند، کاملا توانمند هستند.

او با ابراز امیدواری نسبت به این مسأله که ظرفیت واگن سازی ملی در آینده بتواند به عنوان یک شرکت بین المللی فعالیت کند، مطرح کرد: با برطرف احتیاج های داخل در زمینه تأمین واگن مترو، به واقع می توانیم بر اساس استاندارد های جهانی فعالیت نموده و فراوریات خود را به سایر کشور ها نیز ارائه دهیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار امیدواری نسبت به فراوری یک رام قطار ملی مترو تا پیش از سرانجام امسال در مورد تأمین منابع اقتصادی برای انبوه سازی نمونه فراوری شده است، مطرح کرد: آنچه در مورد منابع اقتصادی اهمیت دارد، روش های جذب منابع و بازپرداخت تعهدات اقتصادی است. معین مکانیزم این دو موضوع بر عهده بانک ها، صندوق ذخیره ارزی، بازار سرمایه و سازندگان است.

آقا محمدی در سرانجام به برگزاری جلسه برای تأمین منابع اقتصادی انبوه سازی این پروژه گفت: با آنالیز روش های جذب سرمایه و رایزنی با مراجع ذی ربط، امیدواریم بهترین راهکار برای تأمین منابع اقتصادی فراوری حداقل یک هزار دستگاه واگن ملی مترو تبیین و اجرا گردد.

  • کوشش مدیریت شهری برای فراوری واگن ملی

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1410

به "امیدواریم منابع اقتصادی فراوری یک هزار واگن ملی مترو فراهم گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امیدواریم منابع اقتصادی فراوری یک هزار واگن ملی مترو فراهم گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید