انگیزه شما را به هدف نزدیک تر میکند

به گزارش هدا بلاگ، شما بهترین مشوق خود هستید. انگیزه شما باید از درون خود شما ناشی شود. دیگران ممکن است سعی کنند شما را تشویق کنند ، اما شما تنها کسی هستید که می توانید به خواسته خود برسید. شما باید خود را متقاعد کنید .

انگیزه شما را به هدف نزدیک تر میکند

به گزارش خبرنگاران ،در طول سالهای تحصیل شما مجبور به انتخاب های زیادی هستید. به این گزینه ها به عنوان فرصت نگاه کنید. به خودتان اجازه ندهید که مسائل را تحمل کنید. آنها واقعاً فقط چالش هستند. از ابتدا خود را آموزش دهید تا وقت و انرژی خود را صرف یافتن راه چاره برای چالش های خود کنید ، نه در شکایت. شما باید نگرش خود را تنظیم کنید و فرایند فکر خود را دوباره آموزش دهید.

با احاطه به افراد مثبت شروع کنید. آنها شما را تشویق و پرورش می دهند. از افراد منفی دور بمانید زیرا آنها شما را دلسرد کرده و رویاها و اهداف شما را خراب می کنند.

شما باید خود را مسئول بدانید. قصد خود را برای خود بنویسید ، آن را قرار دهید و آن را امضا کنید. این نامه را جایی قرار دهید که هر روز آن را ببینید. به سراغ یکی از دوستان یا هم کلاسی های خود بروید و با یکدیگر تعهد دهید. این کمک می کند تا در مقابل شخص دیگری پاسخگو باشید.

اگر رویاهایتان را به اهداف تبدیل کنید ، و اهداف خود را به واقعیت تبدیل کنید ، واقعیت های شما به پیروزیت های شما تبدیل می شوند!

تعیین هدف

اهداف در زندگی شما جهت گیری می کنند و انگیزه شما را پرورش می دهند

اهداف مانند نقشه های راه هستند. آنها شما را از یک نقطه به نقطه دیگر می رسانند. اهداف جهتی است که شما برای رسیدن به مقصد لازم دارید ، انگیزه ای برای پایداری شما در سفر و راهی برای سنجش میزان پیشرفت شماست. بهترین راه برای کسب نتیجه ، برنامه ریزی برای آینده است ، اما یکبار زندگی می کند.

هرچه تصمیم می گیرید ، نکته اصلی تقویت اراده خود برای پیروزیت است. برای پیروزیت ، اراده خود را تقویت کنید . برای تقویت اراده خود ، پیروز شوید. این به نظر می رسد دایره ای است ، و این یک حلقه بازخورد مثبت است.

برای شروع این حلقه بازخورد مثبت ، یک برنامه بلند مدت تدوین کنید. می خواهید 3-5 سال دیگر کجا باشید؟ می خواهید چه کار کنید؟ کجا می خواهید زندگی کنید؟ می خواهید چه نوع تعطیلاتی داشته باشید؟ خانه شما چه شکلی است؟ چه نوع اتومبیلی را رانندگی خواهید کرد؟ ماشین چه رنگی خواهد بود؟ رویاها و برنامه های خود را کاملاً تعیین کنید. اگر رویاهای شما خاص باشد ، اهداف شما تعیین خواهد بود. هرگز از خود سوال نکنید - اگر چه شود ، یا اگر چه شود. سوالات را تأیید مثبتی در مورد کاری که انجام می دهید قرار دهید! اهداف خود را در اولویت قرار دهید - مهمترین هدف برای شما چیست و اولین کاری که باید برای رسیدن به آن هدف انجام دهید چیست؟ سپس به موقع به عقب برنامه ریزی کنید و مراحل اصلی را برای رسیدن به مقصد آینده بیان کنید.

پس از داشتن تصویر کلی ، رئوس مطالب خود را به اهداف کوتاه مدت و منفرد تقسیم کنید. اهداف کوتاه مدت باید از اهداف روزانه تا اهداف یک ساله ، اهداف میان مدت از 2-3 سال و اهداف بلند مدت تا 5 سال باشد. لیست خود را بسیار تعیین و واقع بینانه قرار دهید. شما می خواهید در رسیدن به اهداف خود پیروز باشید ، اما در عین حال ، این اهداف باید شما را به چالش بکشند. در خاتمه هر روز به خود پاداش دهید و عزم خود را برای فردا تقویت کنید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2068

به "انگیزه شما را به هدف نزدیک تر میکند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انگیزه شما را به هدف نزدیک تر میکند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید