بازی با گل گهر سخت بود، با حداقل امتیاز به اهواز بر می گردیم

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران، مهدی هاشمی نسب چهارشنبه شب در نشست خبری بعد از بازی گل گهر سیرجان - فولاد خوزستان در خصوص دقایق ابتدایی بازی و گل اول گل گهر مطرح نمود: بازی را خوب شروع کردیم، می دانستیم بازی سختی را پیش رو داریم. کنترل بازی در شروع دست ماه بود. نظرمان در خصوص یک صحنه قبل از پنالتی این است که خطای هند شد اما در مجموع نظری نمی دهم و امیدوارم که درست بوده باشد، چون حیطه ما نیست در خصوص داوری صحبت بکنیم.

بازی با گل گهر سخت بود، با حداقل امتیاز به اهواز بر می گردیم

هاشمی نسب در رابطه با گل اول گل گهر و تصمیم داوری در مورد این گل گفت: پنالنی شد، پنالتی را دروازه بان ما گرفت، تکرار شد، به هر حال راجب آن هم صحبتی نداریم چون نظر داور بوده است.

وی در رابطه با فرایند بازی بعد از دریافت گلی که تیم خوزستان داشت، ابراز داشت: بعد از گل خوردن مان به بازی برگشتیم و توانستیم در ادامه بازی را کنترل کنیم و فرایند بازی را در دست بگیریم.

مربی فولاد در مورد گلی که به ثمر رساندند، گفت: شرایط بازی داشت خوب پیش می رفت که به گل مساوی رسیدیم، روی کار تاکتیکی مان که در طول 3 - 4 روز بعد از بازی فولاد - استقلال انجام داده بودیم، توانستیم به گل برسیم.

وی در مورد ادامه بازی بعد از به تساوی رسیدن، بیان نمود: بعد از گل هم من فکر می کنم خوب بازی کردیم، بچه هایمان دوندگی خوبی انجام دادند، توانستیم در ضد حمله ها خطرناک باشیم، تا دقیقه 90 که پنالتی را به هر حال از دست دادیم.

هاشمی نسب در سرانجام اضافه نمود: با حداقل امتیاز داریم از اینجا می رویم با توجه به اینکه تیم سیرجان یک تیم پر مهر و تیم خوبی بود، بازی سختی را ما گذراندیم، جا دارد همین جا تشکر کنم از بازیکنان تیم سیرجان که توی یک صحنه فرپلی انجام دادند و توپ را به بیرون زدند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2010

به "بازی با گل گهر سخت بود، با حداقل امتیاز به اهواز بر می گردیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی با گل گهر سخت بود، با حداقل امتیاز به اهواز بر می گردیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید