بهترین شرکت های اتوبوسرانی ایران کدامند؟

به گزارش هدا بلاگ، اگر راه های زمینی را برای سفر خود انتخاب نموده اید، بد نیست با بهترین شرکت های اتوبوسرانی فعال در ایران آشنا شوید. شرکت هایی که از مدرن ترین اتوبوس های بین شهری نظیر مان و ولوو استفاده می نمایند و به مسافران خود بهترین خدمات را ارائه می نمایند. نام و شهرت بعضی از این شرکت ها نظیر ایران پیما با ایرلاین هایی نظیر هما برابری می نماید. از این رو شاید اگر به قدیمی ترها بگویید که یک بلیط اتوبوس ایران پیما را برای سفر خود خریداری نموده اید به راحتی بتوانند شهرت آن را با یک بلیط هواپیما ایران ایر مقایسه نمایند. شرایطی که در بلیط های قطار معمولاً آن را با نام رجا تجربه می کنیم. اما چه چیزی باعث شده تا این شرکت ها تا این اندازه مشهور و معروف شوند؟ برای یافتن پاسخ با ما در ادامه مطلب بهترین شرکت های اتوبوسرانی ایران کدامند؟ همراه شوید.

بهترین شرکت های اتوبوسرانی ایران کدامند؟

شرکت اتوبوسرانی ایران پیما

همانطور که گفتیم ایران پیما از جمله قدیمی ترین شرکت های اتوبوسرانی در ایران است. این شرکت که فعالیت خود را در سال 1358 در ایران آغاز نموده است به جهت استفاده از اتوبوس های اروپایی در مدت زمانی کوتاه به شهرت رسید. ایران پیما بعدها فعالیت خودش را با بهترین ناوگان حمل و نقل جاده ای در ایران ادامه داد و در سراسر کشور، نمایندگی هایی را تاسیس نمود. این امر موجب شد تا این شرکت هر روز بیشتر از گذشته، در کشور شناخته گردد و اتوبوس های وی آی پی را نیز کم کم به جمع اتوبوس های خود اضافه کند. بلیط اتوبوس این شرکت که رانندگان آن به خوش اخلاقی و مجرب بودن در حرفه خود مشهورند، امروزه در تمامی راستاهای پر تردد کشور به فروش می رسد.

شرکت اتوبوسرانی همسفر

همسفر نسبت به سایر شرکت های اتوبوسرانی فعال در ایران، جوان تر است. این شرکت که فعالیت خود را از سال 1378 در ایران آغاز کرد در ابتدا تنها دارای 100 اتوبوس بود. اما بعد از چند سال فعالیت توانست به واسطه اعتبار و شهرتی که از مردم کسب نموده بود، به تعداد ناوگان خود بیافزاید و اتوبوس های پیشرفته این شرکت را به بیش از 600 دستگاه افزایش دهد.

جالب است بدانید همسفر یکی از شرکت های پیشگام در استفاده از اتوبوس های وی آی پی در ایراننیز بوده است، به همین جهت مردم آن را به جایگاه های راحت و تخت خواب شوی آن می شناسند. البته این نوع اتوبوس ها امکانات دیگری نظیر سیستم های صوتی و تصویری و تهویه مطبوع را نیز در اختیار مسافران قرار می دهند. از این رو راحتی این اتوبوس ها را می توان به سادگی با راحتی قطارهای درجه یک در ایران مقایسه نمود. از این رو اگر هر زمان، قصد سفر بر روی ریل های آهنین را داشتید اما نتوانستید در زمان مناسب بلیط قطار مورد نظر خود را خریداری نمایید، می توانید از بلیط اتوبوس همسفر استفاده نمایید.

نکته قابل توجه دیگر در مورد شرکت همسفر، تسهیلاتی است که این شرکت برای خرید اینترنتی بلیط اتوبوس خود فراهم نموده است. این تسهیلات که به ویژه در سفرهای خانوادگی بسیار کارامد هستند به مسافران امکان می دهند تا با خرید 7 بلیط اتوبوس در یک راستا خاص و یک تاریخ مشخص، بلیط هشتم را به صورت رایگان از دفتر این شرکت در انتهاه مبدا دریافت نمایند.

شرکت اتوبوسرانی سیر و سفر

سیر و سفر از جمله دیگر شرکت های اتوبوسرانی قدیمی ایران است که فعالیت خود را از سال 1369 آغاز نموده است. این شرکت هم علاوه بر اتوبوس های معمولی از اتوبوس های وی آی پی نیز در ناوگان خود بهره گرفته است و امکانات مناسبی را به مسافران خود ارائه می نماید که می توانید برای آشنایی با آنها مقاله ای با عنوان خرید بلیط اتوبوس سیر و سفر، چه امکاناتی را از آن مسافران می نماید؟ را در قاصدک 24 بخوانید.

شرکت اتوبوسرانی رویال سفر

رویال سفر از جمله دیگر شرکت های اتوبوسرانی جوان کشور است که از سال1358 در ایران فعالیت می نماید. این شرکت در حال حاضر یک سر و گردن از رقبای خود بالاتر است چرا که در سیستم حمل و نقل خود، نوآوری دارد. استفاده حداکثری از اتوبوس هاس وی آی پی در رویال سفر، موجب ارتقا کیفیت سفرهای اتوبوسی و علاقه مردم به این نوع از سفرها شده است. به همین جهت اغلب مسافرانی که قصد دارند تا سفر راحتی را با اتوبوس تجربه نماینده به طور معمول بلیط اتوبوس وی آی پی شرکت رویال سفر را برای مسافرت خود خریداری می نمایند.

شرکت اتوبوسرانی گیتی پیما

گیتی پیما از جمله دیگر شرکت هایی که همیشه کوشش نموده است تا اتوبوس های راحتی را در اختیار مسافران خود قرار دهد. این شرکت که هم اکنون در ترمینال غرب تهران فعالیت دارد، اغلب به شهرهای غربی کشور تردد می نماید. از این رو مسافران می توانند در راستاهای منتهی به مقاصد غربی، از ناوگان جاده ای این شرکت بهره بگیرند.

در انتها لازم به ذکر است که امکان خرید انواع بلیط اتوبوس از بهترین شرکت های اتوبوسرانی کشور به صورت آنلاین، به راحتی و در سریعترین زمان، به وسیله سایت یا اپلیکیشن خرید بلیط قاصدک 24 مهیا است. کاربران این مجموعه همپچنین می توانند بلیط هواپیما و قطار مورد نظر خود را نیز با ارزانترین نرخ از قاصدک 24 خریداری نماید. امکان خرید اینترنتی بیمه مسافرتی و رزرو هتل نیز از جمله دیگر خدمات ارائه شده در سامانه قاصدک 24 است که مسافران می توانند با استفاده از آنها کلیه ملزومات مورد احتیاج خود در سفر را از یک سامانه واحد خریداری نمایند. در نهایت یادآور می شویم که کاربران برای استرداد آنلاین انواع بلیط سفر خود نیز تنها کافی است تا به بخش های مربوط به این خدمات در سایت قاصدک 24 مراجعه و بلیط مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن کنسل نمایند.

مأخذ: بلیط اتوبوس قاصدک 24

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: همگردی
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 809

به "بهترین شرکت های اتوبوسرانی ایران کدامند؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "بهترین شرکت های اتوبوسرانی ایران کدامند؟" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین شرکت های اتوبوسرانی ایران کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید