ترامپ نه تب دارد و نه علایم کرونا

به گزارش هدا بلاگ، دکتر مخصوص رئیس جمهوری آمریکا می گوید سطح پادتن -آنتی بادی- قابل ردگیری در بدن دونالد ترامپ به حدی است که او نه نیاز به دارو های تقویتی دارد و نه از زمان ترخیص از بیمارستان نیازی به اکسیژن پیدا کرده است. دونالد ترامپ که دو روز پیش و پس از بستری مختصری در یک بیمارستان نظامی به کاخ سفید بازگشته می گوید حالش خیلی خوب است.

ترامپ نه تب دارد و نه علایم کرونا

به گزارش خبرنگاران به نقل از بی بی سی، شان کانلی، پزشک مخصوص ترامپ همچنین گفته او طی 24 ساعت گذشته نه تب داشته و نه نشانگان بالینی کووید19 را بروز داده است.

این خبر تنها چند ساعت پیش از مناظره انتخاباتی میان مایک پنس، معاون رئیس جمهوری، و سناتور کامالا هریس، یار انتخاباتی جو بایدن و نامزد معاونت ریاست جمهوری عنوان شده که قرار است از شبکه های اصلی تلویزیونی آمریکا پخش شود.

مناظره امشب که انتظار می رود پربرخورد و همراه با تنش برگزار شود، هشت روز پس از نخستین مناظره تلویزیونی دونالد ترامپ و جو بایدن برگزار می شود که بسیاری از رای دهندگان آمریکایی را خشمگین و مایوس کرده بود. در جریان آن مناظره آقای ترامپ ده ها بار با قطع سخنان جو بایدن مانع از شکل گیری مصاحبه و مباحثه رو در رو شد و به همین علت مخاطبان تلویزیونی فرصت نیافتند از برنامه های پیشنهادی دو نامزد سر در بیاورند.

برخی از نظرسنجی ها آن مناظره را به نفع جو بایدن و افزایش محبوبیت اش در میان رای دهندگان ارزیابی کردند.

همزمان حامیان ترامپ که پس از سه روز بستری در بیمارستان نظامی والتر رید ترخیص شده مدعی اند که او از زمان بازگشت به کاخ سفید رهبری با صلابت نشان داده. هر چند مخالفان ترامپ می گویند رفتار های او به طور فزاینده ای نامنظم و ناهمگون شده و واکنش های تکانشی از خود بروز می دهد.

کاخ سفید هم پس از بازگشت ترامپ از بیمارستان، پروتکل های سفت و سخت تری برای جلوگیری از سرایت کرونا در داخل دفتر ریاست جمهوری اتخاذ کرده است. این مقررات جدید پس از آن وضع شده که در یک هفته گذشته حدود 20 نفر از دستیاران ارشد و کارمندان کاخ سفید به ویروس کرونا مبتلا شده اند.

آخرین آن ها استیون میلر، مشاور ارشد دونالد ترامپ است که صبح چهارشنبه، هفتم اکتبر، نتیجه تست کرونا او مثبت شد و گفت که از 5 روز پیش خود را در خانه قرنطینه کرده بوده است.

علاوه بر استیون میلر، شماری از عالی رتبه ترین ژنرال های ارتش آمریکا هم به علت کرونا خود را قرنطینه خانگی کرده اند. بالاترین درجه دار میان آنها، ژنرال مارک میلی، رئیس ستاد مشترک آمریکا است که روز گذشته گزارش شده پس از مثبت شدن تست کرونا یکی از فرماندهان گاردساحلی که با او در چند روز گذشته مراوده داشته، خود را قرنطینه کرده است.

در همین حال، حدس ها درباره احتمال برگزاری دومین مناظره تلویزیونی میان دونالد ترامپ و جو بایدن که قرار است روز 15 اکتبر (یک هفته دیگر) برگزار شود بیشتر شده است.

در حالی که ستاد انتخاباتی ترامپ گفته او کاملا آماده حضور در این مناظره است، جو بایدن، نامزد دموکرات ها، گفته او مطیع نظرات پزشکان و کارشناسان امور بهداشتی خواهد بود.

انتخابات ریاست جمهوری امریکا قرار است سوم نوامبر امسال (کمتر از چهار هفته دیگر) برگزار شود و در برخی از ایالت های این کشور هم رای دادن از طریق پستی یا پیش از روز انتخابات آغاز شده است به طوری که رسانه های این کشور می گویند تا به امروز حدود 5 میلیون آمریکایی رای داده اند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1695

به "ترامپ نه تب دارد و نه علایم کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ نه تب دارد و نه علایم کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید