تلویزیون شفاف اولد شیائومی پروژکتورها را بی معنی کرد و تعریف جدیدی از نمایشگرها ارائه داد

به گزارش هدا بلاگ، شیائومی به مناسبت دهمین سال تاسیس خود، از اولین تلویزیون کاملا شفاف فراوری انبوه جهان رونمایی کرد.

تلویزیون شفاف اولد شیائومی پروژکتورها را بی معنی کرد و تعریف جدیدی از نمایشگرها ارائه داد

این تلویزیون 55 اینچی به نام Mi TV Lux Transparent Edition که اختصارا Lux می گوییم؛ قطعا باعث انقلابی عظیم در صنعت نمایشگرها و تلویزیون های عظیم تجاری و سرگرمی خواهد شد و بسیاری از پیچیدگی های استفاده از دستگاه هایی مانند پروژکتورها برای نمایش ویدیو را کاهش می دهد.

ابتدا، از قیمت این تلویزیون برای شما صحبت کنیم. برای خرید اولین تلویزیون شفاف جهان باید 7200 دلار بپردازید. همواره اولین ها گران تر هستند و شاید هم تا حدودی طبیعی باشد.

شیائومی برای حذف پنل پشتی تلویزیون و انتقال واحدهای پردازشی به درون پایه های آن، چندین سال کار نموده و دست به نوآوری و ثبت اختراع زده؛ پس باید انتظار داشته باشیم با قیمت بالایی آن را در جهان عرضه کند.

فقط باید امیدوار باشیم اتفاقی که برای گوشی های تاشو سامسونگ و هواوی رخ داد؛ برای این تلویزیون شفاف بسیار هیجان انگیز رخ ندهد.

تلویزیون Lux شیائومی 55 اینچی است که یک تلویزیون نسبتا عظیم نیست و شاید بسیاری از کاربران انتظار تلویزیون 65 تا 80 اینچ را داشته باشند. برای مکان های عمومی هم تلویزیون های عظیم تر بیشتر استفاده می گردد. شیائومی در اقدام بعدی باید این تلویزیون را در اندازه های نمایشگر عظیم تر نیز عرضه کند تا کاملا بازار را به سوی بکشاند.

کشف جهانی جدید نمایشگرها

این پنل شفاف 10 بیتی با حدود 1.07 میلیارد رنگ و سرعت تازه سازی تصویر 120 هرتزی است که برای بسیاری از مصارف از جمله کنسول بازی PS5 سونی مناسب است. بلندگوهای تلویزیون در پایه های آن جاسازی شده اند؛ بنابراین احتیاجی نیست پایه ها را مخفی کنید. این بلندگوها از صدای دالبی اتم نیز پشتیبانی می نمایند.

شیائومی می گوید در سیستم صوتی این تلویزیون از فناوری تشخیص صدای AI Master استفاده شده است که به طور اتوماتیک محتوای در حال پخش را شناسایی و متناسب با آن تنظیمات بلندگوها را انجام می دهد.

پنل اولد این تلویزیون از کنتراست استاتیک 150،000:1 و نسبت کنتراست داینامیک بی نهایت برخوردار است و روشنایی زیادی به همراه نمایش رنگ مشکی چشم نوازی دارد.

شیائومی وعده داده است از یک رابط کاربری بهبود داده شده MIUI برای این تلویزیون شفاف خود استفاده کند تا حس هوشمندی تلویزیون به طور کامل به کاربر منتقل گردد. در رابط کاربری تلویزیون شیائومی شاهد صفحه Home و Settings در کنار بخش My App هستیم.

تلویزیون Mi TV Lux شیائومی از قابلیت نمایشگر Always-On پشتیبانی می نماید و در به تراشه سفارشی سازی شده مدیاتک 9650 مجهز است.

ضخامت این تلویزیون فقط 5.7 میلی متر است که فوق العاده است. شاید روزی بتوانیم این تلویزیون را به عنوان یک پنجره در خانه نصب کنیم!

احتمالا این دستگاه فقط یک تلویزیون برای نمایش ویدیو نیست و می تواند کاربردها و مصارف بسیار گسترده تری پیدا کند. قابل تصور است در نگارخانه ها، موزه ها، اتاق های جلسات و ویدیوکنفرانس، گالری های هنری و حراجی ها یا مراکز تجاری استفاده گردد و هر زمان که احتیاج بود، تصویر یا ویدیویی نمایش دهد و هر زمان که احتیاج نبود؛ یک شیشه شفاف دو رویه است.

شیائومی اعلام نموده از 16 آگست وارد بازارهای چین می گردد ولی هنوز معین نیست در چه تاریخی باید منتظر عرضه آن در بازارهای جهانی باشیم.

منبع

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1338

به "تلویزیون شفاف اولد شیائومی پروژکتورها را بی معنی کرد و تعریف جدیدی از نمایشگرها ارائه داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون شفاف اولد شیائومی پروژکتورها را بی معنی کرد و تعریف جدیدی از نمایشگرها ارائه داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید