توافق دادستان نیویورک و زوم بر سر حریم شخصی

به گزارش هدا بلاگ، لتیتیا جیمز دادستان نیویورک اعلام نمود با مدیران نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم بر سر نحوه حفاظت از حریم شخصی کاربران به توافق رسیده است.

توافق دادستان نیویورک و زوم بر سر حریم شخصی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت زوم و دادستان نیویورک به توافق رسیده اند تا این شرکت تمهیدات دقیق تری برای حفاظت از حریم شخصی کاربران در نظر بگیرد.

بر اساس این توافق زوم برنامه ای را به مدت 90 روز به اجرا می گذارد تا ایمنی کاربران و حریم شخصی آنها بیشتر حفظ و نگرانی های کاربران بابت حملات شخصی هکری رفع گردد.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و دورکاری میلیون ها کارمند، دانشجو و دانش آموز در سراسر دنیا، نرم افزار ویدئو کنفرانس زوم به ابزاری محبوب برای برقراری ارتباط مبدل شده، اما نقص های امنیتی آن حضور ناگهانی و سرزده افراد مزاحم در جلسات و انتشار مطالب نامناسب را ممکن نموده بود.

زوم از دخالت دادستان نیویورک در این زمینه و پیگیری های وی اظهار خرسندی نموده و اعلام نموده آمادگی دارد نگرانی های موجود در خصوص حملات هکری به خود را رفع کند. زوم برای حل مسائل یادشده در هفته های اخیر چند بار به روزرسانی شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 623

به "توافق دادستان نیویورک و زوم بر سر حریم شخصی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توافق دادستان نیویورک و زوم بر سر حریم شخصی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید