فراوری انبوه کیت تخلیص RNA ویروس کرونا

به گزارش هدا بلاگ، یک شرکت فناور با همکاری شتاب دهنده رستا وابسته به پارک علم و فناوری دانشگاه تربیت مدرس با فراوری انبوه کیت ستونی استخراج RNA ویروسی بهینه شده برای استخراج ژنوم ویروسی کرونا (Covid -19)، گام مهمی در تشخیص بیماران آلوده به کرونا برداشته است.

فراوری انبوه کیت تخلیص RNA ویروس کرونا

به گزارش خبرنگاران، استخراج ژنوم ویروس اولین مرحله در تشخیص مولکولی ویروس کدونا است؛ در این روش ابتدا با استفاده از این نوع محصولات از نمونه خلط یا سایر ترشحات فرد مشکوک RNA ویروسی استخراج و خالص سازی می گردد و به منظور انجام تشخیص مولکولی COVID-19 به کاربرده می گردد.

این محصول در 2 حجم 50 و 100 واکنشی آماده عرضه به بازار هست و مدت انجام مراحل آن نیز حدود 25 دقیقه است. شرکت فناور وابسته به پارک علم و فناوری مدرس در حال حاضر پتانسیل تهیه این محصول را تا 50 هزار واکنش دارد. در صورت احتیاج این عدد تا سقف 500 هزار واکنش نیز بافاصله زمانی 7 روز قابل ارتقا خواهد بود.

این محصول باقیمت 1 میلیون و هشتصد هزار تومان به بازار عرضه می گردد درحالی که قیمت محصول مشابه آن ساخت کشور مالزی 3 میلیون و دویست هزار تومان، 3.200.000؛ ساخت کره جنوبی 4 میلیون تومان و ساخت آلمان 6 میلیون تومان است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، از دیگر محصولات این شرکت می توان به محلول های بافری با درجه بیولوژی مولکولی و کشت سلولی و فراوری بعضی آنتی بادی های نشان دار مانند Anti mouse و Anti rabitt اشاره نمود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 526

به "فراوری انبوه کیت تخلیص RNA ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فراوری انبوه کیت تخلیص RNA ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید