خبرنگاران اوحدی درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت

به گزارش هدا بلاگ، تهران- خبرنگاران- معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم آتیه محمودی مادر گرامی شهیدان معزز سید علیرضا و سید رضا یاسینی را تسلیت گفت.

خبرنگاران اوحدی درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت

به گزارش بامداد پنجشنبه بنیاد شهید و امور ایثارگران، سعید اوحدی در پیغام تسلیت خود نوشت: ایمان، صلابت و شکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و پاسداشت ارزش های والای الهی، اسلامی و انقلابی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند، در وصف نمی گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والامقام نیست. بانوان گرانقدری که شکوه ایمان و عظمت ایثارشان، همواره تاریخ در ذهن و خاطر ملت شریف ایران، جاودان و ماندگار خواهد ماند.

در ادامه پیغام تسلیت رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است: درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم آتیه محمودی مادر گرامی شهیدان معزز سید علیرضا و سید رضا یاسینی را به شما خانواده محترم تسلیت عرض می کنم.

وی توضیح داد: از منظر ادب و ارادت، بر ساحت ایمان و مقام صبرشان ادای احترام نموده و از درگاه پروردگار متعال علو مرتبه ربانی برای آن مرحومه مغفوره و بردباری برای بازماندگان مسألت دارم. ان شاءالله روح بلند آن بانوی ماجده مؤمنه، در جوار بارگاه قدسی و همنشین با فرزندان شهیدش، قرین رحمت ربانی شود.

شهید سرلشگر خلبان سید علیرضا یاسینی معاون هماهنگ کننده و رییس پیشین ستاد نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از خلبانانی بود که در عملیات 140 فروندی در حمله به خاک عراق نقش مهمی ایفا کرد و در پانزدهم دی 1373 در سانحه هوایی در حین مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهید سید رضا یاسینی برادر سید علیرضا در سال 1361 در عملیات چزابه و در سن 19 سالگی به شهادت رسید.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1055

به "خبرنگاران اوحدی درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران اوحدی درگذشت مادر شهیدان یاسینی را تسلیت گفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید