خبرنگاران بررسی بودجه 1400 حوزه آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس

به گزارش هدا بلاگ، تهران - خبرنگاران - سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور در حوزه آموزش و پرورش و آموزش عالی در جلسه امروز خبر داد و گفت: مصوبات بسیار خوبی در لایحه 1400 برای این دو حوزه در نظر گرفته شده است.

خبرنگاران بررسی بودجه 1400 حوزه آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس

احمدحسین فلاحی روز یکشنبه در شرح جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز دو نفر از اعضای کمیسیون جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات و همچنین دو نفر از اعضای کمیسیون نیز جهت عضویت در کمیسیون مشترک طرح صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت با رأی اعضای کمیسیون مشخص شدند.

سخنگوی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شرح داد: بر این اساس شیوا قاسمی پور و احمد نادری برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح صیانت، کرامت و تامین امنیت بانوان در برابر خشونت و محمدمهدی زاهدی و روح الله متفکرآزاد برای عضویت در کمیسیون مشترک طرح الزام به انتشار داده و اطلاعات انتخاب شدند.

فلاحی ادامه داد: دستور کار بعدی کمیسیون، بحث و بررسی درخصوص مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی بود که در جلسه امروز تاکید شد برای پرهیز از موازی کاری در مواردی که کمیسیون آموزش ورود می کند، شورای عالی انقلاب فرهنگی ورود نداشته باشد.

وی یادآور شد: اعضای کمیسیون آموزش تاکید داشتند که شان شورای عالی انقلاب فرهنگی سیاستگذاری بوده نه قانونگذاری لذا در موضوعاتی که کمیسیون آموزش زودتر به آن ورود می کند، شورای عالی انقلاب فرهنگی نباید ورودی داشته باشد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: دستور کار دیگر کمیسیون، بررسی لایحه بودجه سال 1400 کل کشور در حوزه آموزش و پرورش و حوزه آموزش عالی بود که مصوبات بسیار خوبی در لایحه 1400 برای این دو حوزه در نظر گرفته شده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2354

به "خبرنگاران بررسی بودجه 1400 حوزه آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بررسی بودجه 1400 حوزه آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید