خبرنگاران مدافعان سلامت از شیوع کرونا در روزهای پیش رو نگرانند

به گزارش هدا بلاگ، مشهد- خبرنگاران- عضو هیات علمی گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: مدافعان سلامت از شیوع کرونا در روزهای پایانی سال با توجه به شلوغی بازار و برنامه ریزی سفر و دید و بازدید عید نوروز به شدت نگران هستند.

خبرنگاران مدافعان سلامت از شیوع کرونا در روزهای پیش رو نگرانند

دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز چهارشنبه به نقل از دکتر احمد باقری مقدم گزارش داد: از مردم تقاضا داریم مراعات حال کادر بهداشت و درمان را که بیش از یک سال است در جبهه مبارزه با ویروس کرونا در حال نبرد با دشمن نامرئی هستند داشته باشند.

وی افزود: تمامی بیماران کرونایی بستری در بخشهای مراقبت ویژه نیازمند پزشک متخصص بیهوشی هستند تا یاری رسان این نوع بیماران در رسیدن به شرایط هوشیاری کامل باشند.

عضو هیات علمی گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کرونا با هیچکس شوخی ندارد و هرکسی را که غفلت کند گرفتار می کند، کرونا پیر و جوان و قوی و ضعیف نمی شناسد و نباید در این خصوص عادی برخورد کنیم و نباید نسبت به رعایت دستور العمل های بهداشتی، حفظ فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک بی تفاوت باشیم.

80 درصد جمعیت 6 میلیون و 870 هزار نفری خراسان رضوی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند و به بقیه جمعیت این استان توسط دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت حیدریه و دانشکده های پزشکی تربت جام و نیشابور خدمات رسانی می شود.

بر اساس آخرین آمار رسمی سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا به امروز یک میلیون و 464 هزار و 268 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند و با فوت 61 تن از مبتلایان طی 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در ایران به 60 هزار و 928 تن رسیده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: ایرنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2585

به "خبرنگاران مدافعان سلامت از شیوع کرونا در روزهای پیش رو نگرانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مدافعان سلامت از شیوع کرونا در روزهای پیش رو نگرانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید