داورزنی: برای انتخاب مربی، به منابع اقتصادی هم توجه می گردد

به گزارش هدا بلاگ، محمدرضا داورزنی در خصوص اخبار مربوط به بازنشستگی اش گفت: برخی از دوستان خوششان می آید که در این روزهای بی خبری کرونا به این گونه اخبار بپردازند. کسی که بازنشسته می گردد، ابلاغ دریافت می نماید و کارش تمام می گردد. بازنشستگی، فرآیندی دارد که به شخص بازنشسته ابلاغ می گردد و او باید محل کار خود ترک کند. من 35 سال سابقه کار دارم و هنوز هم ابلاغی نگرفته ام. طبق قانون تا 65 سالگی در صورت احتیاج می توانم به کار ادامه دهم. کمیسیونی در سازمان امور اداری و استخدامی وجود دارد که به این موارد رسیدگی می نماید.

داورزنی: برای انتخاب مربی، به منابع اقتصادی هم توجه می گردد

رئیس فدراسیون والیبال در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال خاطرنشان کرد: باید متناسب با انتظاراتی که از تیم ملی وجود دارد، تصمیم بگیریم. در بین 12 تیم حاضر در المپیک هستیم، گروه و همچنین احتمال صعود ما به مرحله دوم المپیک نیز معین است. از طرفی مربیان شناخته شده محدودی در دنیا هستند و بهترین مربیان با تیم های ملی خود قراداد دارند.

وی ادامه داد: در حال آنالیز در خصوص انتخاب سرمربی هستیم و جلسات متعددی با کارشناسان و پیشکسوتان برگزار نموده و خواهیم کرد. باید طبق منابع اقتصادی موجود و برای دریافت بهترین نتیجه تصمیم بگیریم. اگر به این جمع بندی برسیم که مربی ایرانی بهتر است، قطعاً با مربی ایرانی ادامه خواهیم داد. تیم ملی ایران در شرایطی است که طلب می نماید، نیمکت قابل قبول و سنگینی داشته باشد. ملاک ما برای انتخاب سرمربی، علاوه بر منابع اقتصادی، واقعیت های موجود است. روز دوشنبه جلسه ای با پیشکسوتان داریم و در این باره صحبت خواهیم کرد.

داورزنی که با برنامه رکورد گفت وگو می کرد، یادآور شد: در صورت صعود به مرحله دوم المپیک، با تیم های بسیار قدرتمند دنیا روبه رو خواهیم شد. پس از آنالیز های لازم در خصوص نیمکت تیم ملی تصمیم می گیریم. خیلی از سرمربیان آرزوی راهنمایی تیم ملی ایران را دارند. در سال 2016 نیز در المپیک و در بالاترین مسابقات دنیا حاضر بودیم. اداره تیم ملی ایران که جزو 8 تیم برتر دنیا است، کار آسانی نیست.

وی گفت: فدراسیون مقداری بدهی جاری دارد که در حال پرداخت آنها هستیم. مدیریت ما به گونه ای است که بدهی نداشته باشیم و در عین حال، همه برنامه های خود را اجرا کنیم. حدود 8 تیم ملی مختلف داریم که برای اداره آنها نباید با کمبود منابع اقتصادی روبرو شویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 579

به "داورزنی: برای انتخاب مربی، به منابع اقتصادی هم توجه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: برای انتخاب مربی، به منابع اقتصادی هم توجه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید