دستورالعمل ICC درباره داوری میان فعالان مالی در شرایط کرونا

به گزارش هدا بلاگ، دستورالعمل اتاق بازرگانی بین الملل (ICC) درباره اقدامات احتمالی با هدف کاهش اثرات همه گیری کوید-19 به همت کمیته ایرانی ICC به فارسی ترجمه شده است. هدف این دستورالعمل کاهش اختلالات و مسائل احتمالی در فرایند داوری بین وکلا و دو طرف دعوا بر اثر شیوع کوید-19 است.

دستورالعمل ICC درباره داوری میان فعالان مالی در شرایط کرونا

همه گیری این ویروس در سطح جهان و اثرات ناشی از آن بر بخش های مختلف موجب شده فرایند کارها کند شده و یا مختل شوند. به همین دلیل ICC طی اقدامی برای جلوگیری از بروز وقفه در فعالیت های داوری در فعالیت های مالی، دستورالعملی را منتشر کرد تا بر اساس آن وکلا، داوران و دو طرف دعوا بتواند فرآیند رسیدگی به پفراینده های خود را در اسرع وقت دنبال نمایند.

ICC به دنبال آن است که در فرآیند رسیدگی به پفراینده های داوری دو طرف پفراینده بیش از گذشته به اجرای فنون مدیریت پفراینده که به منظور منصفانه تر و کارآمدتر بودن داوری طراحی شده اند، توجه نمایند.

با توجه به این شرایط، دستورالعملی درباره اقدامات احتمالی با هدف کاهش اثرات همه گیری کوید-19 تهیه شده که کمیته ایرانی نیز این متن را ترجمه نموده و به وسیله این لینک در دسترس علاقه مندان قرار داده است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: اتاق بازرگانی ایران
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1675

به "دستورالعمل ICC درباره داوری میان فعالان مالی در شرایط کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستورالعمل ICC درباره داوری میان فعالان مالی در شرایط کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید