دو دغدغه مهم رای دهندگان آمریکایی

به گزارش هدا بلاگ، ایسنا نوشت: بزرگترین اقتصاد جهان سخت ترین ضربه را از زمان رکود بزرگ متحمل شده است؛ همه گیری کووید 19 تقریباً همه فعالیتها را در ایالات متحده آمریکا مختل کرده، هزینه ها را برای مصرف کننده و شرکت ها بالا برده و حتی تغییراتی در نحوه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به وجود آورده است.

دو دغدغه مهم رای دهندگان آمریکایی

به گزارش یورو نیوز، آمریکا مانند اغلب کشورهای جهان اکنون با یک بحران بی سابقه درحوزه بهداشت و سلامت دست و پنجه نرم می کند که اقتصاد را به رکود کشیده است.

هر دو موضوع یعنی همه گیری بیماری کووید 19 و نیز رکود مالی ناشی از آن اینک نگرانی اصلی رای دهندگان آمریکایی را تشکیل می دهند.

اقتصاد مهم ترین دغدغه رای دهنده ها

بر اساس نظرسنجی تازه مرکز تحقیقات پیو، 79 درصد از افرادی که نامشان در فهرست رای دهنده ها ثبت شده اقتصاد را مهمترین دغدغه خود در انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرده اند. برای 68 درصد رای دهنده ها نیز بهداشت و مراقبت های درمانی دومین دغدغه بزرگ است.

بالارفتن نرخ بیکاری از دیگر معضلات است، بیش از 12 میلیون آمریکایی هفته ها قبل از رای گیری بیکار بودند.

ترامپ و وعده رونق مالی

این در حالیست که دونالد ترامپ اکتبر 2020 با یادآوری دستاوردهای مالی دولتش مصرانه خواست که برای انتخاب مجدد به او رای دهند.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا گفته است: مسئله، به عبارت ساده، انتخاب بین یک کابوس سوسیالیستی و رویای آمریکایی است.

ترامپ در سخنانش همچنین تاکید کرد: تحت رهبری من، تا قبل از انتها سال واکسنی ایمن و موثر خواهیم داشت. ما به سرعت ویروس چینی را شکست می دهیم و به همه گیری انتها خواهیم داد؛ زنجیره های حیاتی تأمین را باز خواهیم گرداند و اقتصاد را دوباره به اوج خواهیم رساند.

انتقاد بایدن به سیاست های مالیاتی دولت ترامپ

جو بایدن، نامزد دموکرات ها اما 10 اکتبر 2020 طی سخنانی در پنسیلوانیا گفت: 91 شرکت از شرکت های فورچون 500 (شرکت هایی برتر از لحاظ درآمدزایی) یک سنت هم مالیات نمی پردازند. می شونید؟ مالیاتِ صفر. چه تعداد از شما مالیاتتان صفر است؟ میلیاردرها با نرخی پایین مالیات می پردازند، زیرا این همه پول سرمایه گذاری است، نرخ مالیاتی آنها حتی پایین تر از شما است اگر مثلا شغلتان لوله کشی باشد.

مسائل سخت مالی شهروندان

نتایج نظرسنجی انی پی آر (رادیوی عمومی ملی آمریکا) / هاروارد نشان داده که 46 درصد آمریکایی ها از مسائل سخت مالی رنج می برند. نزدیک به 33 درصد افراد شرکت کننده در این نظرسنجی گفته اند که دیگر پس اندازی ندارند. بیست درصد آمریکایی ها نیز به موجب این نظرسنجی در پرداخت اجاره مسکن مشکل دارند.

310 310

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1810

به "دو دغدغه مهم رای دهندگان آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو دغدغه مهم رای دهندگان آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید