رابط کاربری اپلیکیشن گوگل فوتوز متحول شد

به گزارش هدا بلاگ، رابط کاربری نسخه اندروید و iOS اپلیکیشن گوگل فوتوز متحول شده و حالا از قابلیت های جدیدی بهره می برد. از همه مهم تر، حالا این اپلیکیشن دارای یک نقشه است که با استفاده از آن به راحتی می توانید عکس های گرفته شده در سفرهای مختلف به شهرها و کشورهای مختلف را مشاهده کنید. در صورتی که برای عکس های تگ مربوط به موقعیت مکانی را تایید نموده باشید، می توانید از این نقشه استفاده کنید.

رابط کاربری اپلیکیشن گوگل فوتوز متحول شد

دیگر بخش های رابط کاربری هم در کل ساده تر شده است. مثلا به جای چهار تب، حالا با سه تب سروکار داریم. در بخش اصلی هم تصاویر با اندازه عظیم تر نمایش داده می شوند و راحت تر می توانید آن ها را مشاهده کنید. در بخش جستجو هم به راحتی می توانید عکس های قدیمی را بر اساس محتوا، مکان یا افراد موجود در تصاویر پیدا کنید.

تب Library هم شامل تمام آلبوم ها، عکس های مورد علاقه، آرشیو و سطل زباله است. ضمناً باید به تغییرات اجرا شده در بخش Memories هم اشاره کنیم. در این بخش، حالا ترکیب های جدیدی با عکس های موجود ایجاد می گردد. همچنین نباید قابلیت پنهان کردن عکس های مربوط به افراد یا زمان های خاص را از قلم بیندازیم.

این یعنی اگر ترجیح می دهید عکس های نفر خاصی را مشاهده نکنید یا از یک سفر خاطرات خوبی ندارید، به جای حذف همیشگی تصاویر مربوطه می توانید آن ها را پنهان کنید تا دیگر با آن ها روبرو نشوید. فرایند انتشار نسخه جدید گوگل فوتوز شروع شده و طی چند روز آینده به دست تمام کاربران می رسد. در نهایت باید به لوگو جدید گوگل فوتوز اشاره کنیم که در ادامه می توانید GIF مربوط به این تغییر را مشاهده کنید.

منبع: Engadget

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 979

به "رابط کاربری اپلیکیشن گوگل فوتوز متحول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رابط کاربری اپلیکیشن گوگل فوتوز متحول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید