شش عضو کانون برگزیده مسابقه نقاشی لیدیسه چک شدند

به گزارش هدا بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران-نشان و دیپلم افتخار چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی هنرهای زیبا بچه ها لیدیسه کشور چک به بچه ها هنرمند ایرانی رسید.

شش عضو کانون برگزیده مسابقه نقاشی لیدیسه چک شدند

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه نقاشی هنرهای زیبا بچه ها لیدیسه کشور چک در سال 2020 با موضوع منظره و چشم انداز در دو بخش نقاشی و عکس برگزار گشت و از میان 22 هزار و 216 اثر رسیده از 78 کشور دنیا شش عضو مراکز فرهنگی هنری کانون برگزیده شدند.

بر این اساس، راتین اعتقاد 8 ساله عضو مرکز کانون بهبهان در استان خوزستان و مهتا عابد 13 ساله از مرکز 16 کانون تهران به ترتیب در بخش نقاشی و عکس نشان رز لیدیسه را دریافت کردند.

همچنین، علی اشرفی متقی عضو 11 ساله مرکز کانون شیرین سو در همدان و ملیسا رضوی 9 ساله از مرکز 21 کانون تهران دیپلم افتخار بخش نقاشی و اعظم عظیمی 16 ساله از نهبندان خراسان جنوبی و شادی اسماعیل نیا 16 ساله از تهران نیز دیپلم افتخار بخش عکس این رویداد بین المللی را از آن خود کردند.

کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان با ارسال 191 اثر نقاشی و 150 قطعه عکس در چهل و هشتمین نمایشگاه بین المللی هنرهای زیبا بچه ها لیدیسه کشور چک شرکت کرد. همچنین قرار است در آئینی این جوایز از سوی سفیر چک در تهران به برندگان اهدا شود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2481

به "شش عضو کانون برگزیده مسابقه نقاشی لیدیسه چک شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شش عضو کانون برگزیده مسابقه نقاشی لیدیسه چک شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید