قتل عام خونین در بابلسر؛ مرد 52 ساله همسر، مادرزن و 2 دخترش را تیرباران کرد!

به گزارش هدا بلاگ، فرمانده پلیس بابلسر از شناسایی و دستگیری عامل قتل خانوادگی 2 زن و مصدومیت 2 دختر در کمتر از 30 دقیقه در بابلسر اطلاع داد.

قتل عام خونین در بابلسر؛ مرد 52 ساله همسر، مادرزن و 2 دخترش را تیرباران کرد!

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین اسدی در تشریح این خبر، گفت: در پی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستا های بخش بهنمیرشهرستان بابلسر بلافاصله ماموران گشت انتظامی بخش به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه نمود: در این حادثه که ساعت حدود 7 و 45 دقیقه صبح امروز به وقوع پیوست، فردی 52 ساله به منزل مادر همسر خود در یکی از روستا های بخش بهنمیر با اسلحه در اختیار خود به سمت وی و همچنین همسر خود که در محل حضور داشت شلیک کرد.

دستگیری قاتل خانوادگی در کمتر از 30 دقیقه در بابلسر

فرماندهی انتظامی بابلسر گفت: متهم پس از این اقدام، بلافاصله با مراجعه به منزل خود در یکی دیگر از روستا های بخش به سمت 2 دختر 17 و 14 ساله خودش تیراندازی وآنان را مجروح و از محل متواری شد.

سرهنگ اسدی در ادامه اعلام کرد: متهم پس از این جنایت هولناک که منجر به مرگ همسر 47 ساله اش و مادر 70 ساله همسرش شده بود از محل متواری شد.

او اعلام نمود: با وقوع این جنایت ماموران انتظامی شهرستان با همکاری عوامل پلیس آگاهی در اقدامی پلیسی وعملیاتی قاتل را در کمتر 30 دقیقه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی بابلسر از تشکیل پرونده قضائی برای متهم به قتل اطلاع داد و اضافه نمود: با حضور بازپرس ویژه قتل و کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی بابلسر موضوع در دست آنالیز است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 654

به "قتل عام خونین در بابلسر؛ مرد 52 ساله همسر، مادرزن و 2 دخترش را تیرباران کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قتل عام خونین در بابلسر؛ مرد 52 ساله همسر، مادرزن و 2 دخترش را تیرباران کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید