مصوبه مجلس عراق درباره خروج آمریکاییها باید بدون تعلل اجرا شود

به گزارش هدا بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از المعلومه، مختار الموسوی نماینده ائتلاف فتح در مجلس عراق گفت: مصوبه مجلس عراق درباره خروج نظامیان آمریکایی روشن است و هر گونه تعللی در آن ناممکن است.

مصوبه مجلس عراق درباره خروج آمریکاییها باید بدون تعلل اجرا شود

وی افزود: دولت مصطفی الکاظمی یا هر دولتی که روی کار آید ملزم به اجرا کردن مصوبه مجلس عراق و حرکت در راستای پایان دادن به حضور نظامیان آمریکایی و خارجی است به ویژه که حضور این نظامیان نقض کننده حاکمیت عراق محسوب می شود.

الموسوی تاکید کرد: فواد حسین وزیر خارجه عراق به سئوالات نمایندگان درباره نتایج گفتگو با آمریکا درباره خروج نظامیان آمریکایی از عراق جواب نداد.

این نماینده مجلس عراق از دولت مصطفی الکاظمی خواست که موضع سریع و فوری برای پایان دادن به اقدامات نقض کننده حاکمیت عراق از سوی آمریکا از طریق پایان دادن به حضور نظامیان آمریکایی به عمل آورد.

این در حالی است که قبلا باسم الخشان نماینده مجلس عراق گفته بود که دولت مصطفی الکاظمی در بیرون راندن نظامیان آمریکایی از عراق جدی نیست.

محمد البلداوی نماینده وابسته به فراکسیون صادقون در مجلس عراق هم اعلام کرده بود که اقدامات نقض کننده حاکمیت عراق از سوی آمریکا و ترکیه به سبب ضعف دولت عراق ادامه دارد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1962

به "مصوبه مجلس عراق درباره خروج آمریکاییها باید بدون تعلل اجرا شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصوبه مجلس عراق درباره خروج آمریکاییها باید بدون تعلل اجرا شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید