معرفی مرکز خرید جواهر تبریز همراه با آدرس و تلفن

به گزارش هدا بلاگ، مرکز خرید جواهر تبریز اولین مرکز خرید ایران است که بصورت پل روی دو بلوار 29 بهمن و استاد شهریار و رودخانه میدان چایی ساخته شده. با ما در خبرنگاران همراه باشید تا با این مرکز خرید بیشتر آشنا شویم .

معرفی مرکز خرید جواهر تبریز همراه با آدرس و تلفن

مرکز تجاری جواهر تبریز ؛ اولین پل بازار کشور

مرکز خرید جواهر اولین مرکز خریدی می باشد که بر روی عظیمراه و به منظور راحتی عابران پیاده برای عبور از روی مسیل مهرانه رود و بلوار شهریار بنا شده است.

دارای دسترسی آسان به پارکینگ طبقاتی پارک مسافر و ایستگاه شماره هفت مترو می باشد. شامل رستوران و کافی شاپ و همچنین جهت رفاه خریداران محل بازی برای بچه ها تعبیه شده است.

مرکز خرید جواهر تبریز به عنوان یکی از مدرن ترین و زیباترین مجتمع های رفاهی ، خدماتی و تجاری شهر در حالی به بهره برداری رسیده که تا چندی پیش ، شاکله آهنی و اسکلات های فلزی به جا مانده از بقایای پل بازار مقابل دانشگاه تبریز ، علامت سوال عظیمی در مقابل دیدگان شهروندان ، میهمانان و گردشگران این شهر بود.

این مجموعه در زیربنایی به وسعت 10 هزار متر مربع در مدت 30 ماه توسط شهرداری تبریز به مرحله اجرا و بهره برداری رسیده و برای احداث آن بالغ بر 100 میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری تبریز و بخش خصوصی هزینه شده است.

مرکز خرید جواهر تبریز با کاربری های متعدد رفاهی ، تفریحی و تجاری احداث شده و به دلیل موقعیت ویژه مکانی و قرار دریافت در یکی از مهم ترین مناطق تفریحی ، گردشگری ، دانشگاهی و تجاری تبریز و نیز همجواری با برج بلور ، مراکز خرید چهارراه آبرسانی ، ایستگاه 7 مترو تبریز ، مهرانه رود و بلوارهای 29 بهمن و استاد شهریار ، از اهمیت و نقش ویژه ای در رونق مالی شهر ، تسهیل امورات و نیازهای تجاری و رفاهی شهروندان و ارزش افزوده برای شهر برخوردار خواهد بود.

در این مجموعه ، علاوه بر احداثات تجاری و خدماتی پیش بینی شده که جمعا 6500 مترمربع از کل زیربنای 10 هزار مترمربعی پروژه را در قالب 60 مغازه و واحد تجاری را دربر می گیرد ، بالغ بر 3500 مترمربع نیز به فضاهای رفاهی و تفریحی اختصاص یافته که از جمله این فضاها می توان به احداث رستوران به مساحت 870 مترمربع در طبقه اول ، فست فود و محل بازی بچه ها در 500 متر مربع در طبقه هم کف ، دو باب فروشگاه در طبقه هم کف و یک فروشگاه در طبقه دوم الحاقی از ضلع شمالی ، فرهنگسرا در طبقه فوقانی بخش میانی به مساحت 1100 متر مربع ، کافی شاپ در قسمت راهرو شمالی مرکز خرید به مساحت 100 متر مربع اشاره نمود.

در طراحی و احداث مرکز خرید جواهر تبریز توجه به تکریم شهروندان و چشم پوشی از سود و نفع مادی و مالی در ساخت این مرکز تجاری ، با توجه به اختصاص بالغ بر 30 درصد فضای مجموعه به فضاهای عمومی و رفاهی ، اولویت اصلی شهرداری تبریز بوده است.

این پروژه عظیم تجاری ، خدماتی و رفاهی ، علاوه بر مزایای اجتماعی و عمومی ، از ویژگی های خاصی نیز برخوردار می باشد که از آن جمله می توان به دسترسی آسان و راحت آن به ایستگاه 7 مترو ، نزدیکی به مهم ترین منطقه رفاهی تفریحی شهر ، همجواری با دانشگاه تبریز ، معماری مدرن و پیشرفته ، استفاده از تکنولوژی روز در احداث تأسیسات و ابنیه ، رعایت مقررات و آئین نامه 2800 زلزله در ساخت بنا ، رعایت مبحث 19 ساخت و ساز ، مناسب سازی محیط مرکز برای تردد بدون مشکل سالمندان ، معلولان و کم توانان جامعه ، استفاده از نمای کامپوزیت ، استفاده از کناف در نمای داخلی ، ایجاد سیستم صوتی مرکزی ، نصب سامانه صاعقه گیر الکترونیک ، رعایت مقررات بهینه سازی مصرف انرژی ، نورپردازی مدرن نمای بیرونی ، ایجاد سیستم دوربین مدار بسته در تمام نقاط مرکز خرید ، نصب سیستم پیشرفته اعلام و اطفای حریق ، سبک سازی و مقاوم سازی بنا اشاره نمود.

امکانات مجتمع جواهر

  1. غذا خوری و رستوران به مساحت 870 مترمربع در طبقه اول ضلع شمالی
  2. فرهنگسرا در طبقه فوقانی بخش میانی به مساحت 1100 متر مربع
  3. فست فود و محل بازی بچه ها در 500 متر مربع در طبقه هم کف
  4. کافی شاپ در قسمت راهرو شمالی مرکز خرید به مساحت 100 متر مربع
  5. 6 دستگاه پله برقی و سه دستگاه آسانسور

آدرس و تلفن مرکز خرید جواهر تبریز

  • آدرس مرکز خرید جواهر تبریز : آذربایجان شرقی ، تبریز ، خیابان امام خمینی ، بلوار 29 بهمن ، روبروی دانشگاه تبریز ، مرکز خرید جواهر تبریز
  • تلفن مرکز خرید جواهر تبریز : 04133308899

بیشتر بخوانید :

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1503

به "معرفی مرکز خرید جواهر تبریز همراه با آدرس و تلفن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی مرکز خرید جواهر تبریز همراه با آدرس و تلفن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید