معرفی هتل 3 ستاره فورچون دیره در دبی

به گزارش هدا بلاگ، هتل فورچون دیره دبی | Fortune Deira Hotel

در قلب دبی و در محله دیره هتل فورچون دیره دبی قرار گرفته است که حدودا 76 اتاق دارد. تمام اتاق ها تهویه هوا دارند و پذیرش هتل 24 ساعته در خدمت مهمانان است. این هتل صبحانه را به صورت بوفه باز سرو می کند و از کیفیت بالایی برخوردار است. موقعیت هتل فورچون نیز بسیار خوب است، چرا که ایستگاه متروی یونیِن تنها 5 دقیقه با آن فاصله دارد. در ادامه، همراه خبرنگاران باشید تا به معرفی ویژگی های مختلف هتل فورچون دیره دبی Fortune Deira Hotel ،نظیر خصوصیات رفاهی، تفریحی، رستوران ها و … بپردازیم.

معرفی هتل 3 ستاره فورچون دیره در دبی

خدمات رفاهی هتل فورچون دیره دبی

پذیرش هتل دارای صندوق امانات و ورود و خروج خصوصی است.یک راهنما در هتل وجود دارد که به شما پیشنهادات گشت و گذار در دبی می دهد. در صورت داشتن کارت اعتباری بین المللی، نگران برداشت پول نخواهید بود زیرا یک دستگاه ATM در هتل وجود دارد. صرافی نیز برای تبدیل پول تان به همراه پذیرش 24 ساعته کار شما را راحت کرده است.

نظافت روزانه برای شما انجام می شود. می توانید با پرداخت هزینه جداگانه از خشکشویی، اتوشویی و خدمات این چنینی دیگر استفاده کنید. هتل فورچون دیره برای شما ترانسفر فرودگاهی آماده کرده است و همچنین اگر ماشین اجاره کنید، پارکینگ هتل نیز برای شما رایگان می باشد. یک مغازه کوچک به همراه فروشگاه خرید سوغاتی نیز در اینجا خرید شما را راحت کرده است.

شما می توانید در صورتی که اقامت شما همراه با ناهار است، درخواست دهید که ناهارتان را بسته بندی نمایند و شما آن را به خارج از هتل ببرید. مهمانان ناتوان و کم توان نیز می توانند از امکاناتی که برایشان آماده شده استفاده نمایند. اگر سیگار می کشید، بخش هایی برای شما فراهم شده که سیگار کشیدن در آن آزاد است.

کارکنان هتل به زبان های انگلیسی، هندی، روسی، فیلیپینی و عربی صحبت می نمایند. اگر سفرتان جنبه کاری دارد، به صورت رایگان استفاده از دستگاه فکس و کپی هتل فورچون دیره دبی فراهم شده است. البته امکاناتی مانند اتاق های کنفرانس و … نیز در این هتل وجود دارد که در صورت استفاده هزینه جداگانه ای برایتان در نظر گرفته خواهد شد.

ساعت ورود به هتل 14:00 و ساعت خروج از آن 12:00 است.

امکانات تفریحی هتل فورچون دیره دبی

در هتل یک مرکز تناسب اندام وجود دارد که یکی از دلایلی است که این هتلِ 3 ستاره را محبوب کرده است. هتل، پکیج های تور و گشت شهری را نیز در اختیار مهمانان قرار می دهد که اگر بخواهید از آن ها استفاده کنید با توجه به نوع تور هزینه های متفاوتی دارد. یک سونا در هتل وجود دارد که از دیگر امکانات تفریحی هتل محسوب می شود.

رستوران های هتل

  • فردی رسترو کافه (Freddys Restro Café): می توانید در این رستوران از غذاهای بین المللی میل کنید و همزمان بازی های ورزشی مهم را در تلویزیون های آن دیدن کنید که یکی از لذت بخش ترین های این هتل است.
  • دسی دابا (Desi Dhaba): این رستوران غذاهای پنجابی برای شما مهیا کرده که موسیقی زنده نیز از ویژگی های آن است.
  • اوتساو (Utsav): غذاهای هندی رستوران اتساو بسیار معروف هستند که با فضای بسیار دلچسب آن بسیار همخوانی دارد.

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاق های هتل دارای تهویه هوا هستند و داشتن بالکن جزو یکی از محبوب ترین ویژگی آن ها محسوب می شود. گاو صندوق نیز در اتاق ها موجود می باشد و دکوراسیون کلاسیک آن ها بسیار فضای جالبی را فراهم کرده است. می توانید از یخچال کوچک اتاقتان نیز استفاده کنید که البته خوراکی های داخل آن، هزینه جداگانه ای برایتان دارد. سرویس حمام و دستشویی تمام اتاق ها تجهیز شده است و سشوار هم برای استفاده تان در اتاق ها موجود است.

دیوار اتاق ها، عایق صدا دارند که این موضوع بعد از یک روز طولانی که از خرید، دیدن جاذبه ها و … به اتاقتان برمی شد بسیار مهم است. تلفن، روزنامه و بطری های آب رایگان، حوله و وسایل حمام نظیر شامپو و صابون نیز، امکانات هتل فورچون دیره دبی است.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق سینگل: 22 متر است که با دید شهر و تخت یک نفره اش بسیار برای سفرهای تکی مناسب است.
  • اتاق تویین: این اتاق دید شهر را دارد، 25 متر است و دو تخت تک نفره در آن دیده می شود.
  • اتاق استاندارد: 25 متر مساحت آن است و یک تخت دونفره کینگ برای مهمانان دارد.
  • اتاق دلوکس: 28 متر است که می تواند در آن یا یک تخت دونفره و یا تک نفره را درخواست کنید. این اتاق ها تا ظرفیت 3 نفر را دارد و مناسب سفرهای خانوادگی نیز می باشند.

فاصله تا جاذبه های معروف

  • ایستگاه متروی یونیون اسکوئر: 9 کیلومتر دورتر از شماست که 1 ربع پیاده روی دارد.
  • ایستگاه متروی صلاح الدین: 9 کیلومتر است که این ایستگاه هم حدود 12 دقیقه پیاده روی دارد.
  • مسجد بزرگ: 2 کیلومتر است که با تاکسی 16 دقیقه طول می کشد. اتوبوس نیز گزینه خوبی که شما را طی 40 دقیقه به این مسجد می رساند.
  • بازار پارچه: 3 کیلومتر با شما فاصله دارد. می توانید این مسافت را با تاکسی 17 دقیقه ای، با اتوبوس خط C01، 30 دقیقه ای و یا با پای پیاده 42 دقیقه ای طی کنید.
  • پل معلق: 3 کیلومتر مسافت آن است که اگر با تاکسی بروید حدود 10 دقیقه ای به آن جا می رسید. می توانید اتوبوس خط 10 و یا F04 نیز طی نیم ساعت به این پل برسید.
  • دبی فریم: 6 کیلومتر فاصله آن با هتل است که اگر تاکسی بگیرید بین یک ربع تا 25 دقیقه در راه خواهید بود.
  • مرکز البوستان: هتل فورچون دیره 5.3 کیلومتر با این مرکز فاصله دارد که تاکسی شما را 15 دقیقه ای به آن جا خواهد رساند. گزینه اتوبوس و مترو هم برای شما وجود دارد. خط 13 اتوبوس 27 دقیقه، خط MGrn مترو 25 دقیقه و خط 64 اتوبوس 27 دقیقه طول خواهد کشید.
  • مرکز خرید برج دوقلو: 2 کیلومتر است که اگر پیاده به آن جا بروید حدود 20 دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی نیز 6 دقیقه ای شما را به برج های دوقلو می رساند.
  • دبی مال: حدود 12 کیلومتر فاصله اش با هتل است که اگر با تاکسی بروید 22 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس خط 27 شما را طی 1 ساعت و 10 دقیقه به این فروشگاه می رساند.
  • جمیره پلازا: 3 کیلومتر دورتر از شماست. می توانید با اتوبوس خط C01 و سپس C10 بعد از 1 ساعت به این جاذبه برسید. تاکسی نیز 20 دقیقه ای شما را به جمیره پلازا خواهد رساند.
  • سیتی واک مال: 9 کیلومتر با هتل فاصله دارد که با تاکسی تقریبا 22 دقیقه ای به آن خواهید رسید. اگر هم بخواهید با مترو بروید می توانید خط Mred را سوار شوید و 50 دقیقه در راه باشید.
  • : 5 کیلومتر مسافت آن را نیم ساعته با تاکسی می توانید طی کنید. متروی خط Mred نیز طی 44 دقیقه شما را به بلندترین برج دنیا می رساند.
  • بازار ادویه و طلا: 1 کیلومتر تنها با شما فاصله دارند. پیاده روی به این بازارها نیم ساعت طول می کشد و اگر با تاکسی بروید 10 دقیقه در راه خواهید بود. اتوبوس پیشنهاد نمی شود زیرا باید چند خط عوض کنید.
  • : 5 کیلومتر با هتل شما فاصله دارد. تاکسی شما را طی یک ربع به آن می رساند. همچنین اگر خط اتوبوس 43 را سوار شوید، بعد از 25 دقیقه به این فرودگاه خواهید رسید.
  • فرودگاه بین المللی شارجه: حدودا 22 کیلومتر است که می توانید با تاکسی طی 30 دقیقه به آن جا برسید.

موقعیت هتل فورچون دیره دبی

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

دبی، منطقه دیره، خیابان عمر بین الخطاب

Omer Bin Al Khatab Rd , Deira , 49185 Dubai, United Arab Emirates

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 3446

به "معرفی هتل 3 ستاره فورچون دیره در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل 3 ستاره فورچون دیره در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید