موسوی: ظریف دوشنبه به دمشق می رود

به گزارش هدا بلاگ، سخنگوی وزارت خارجه ایران با اعلام سفر روز دوشنبه ظریف به دمشق گفت که وزیر خارجه در این سفر یک روزه با رئیس جمهور و وزیر خارجه سوریه ملاقات و مصاحبه می نماید.

موسوی: ظریف دوشنبه به دمشق می رود

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران امروز (یکشنبه) اظهار داشت:محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران فردا (دوشنبه) به منظور ملاقات و مصاحبه با مقامات سوریه راهی دمشق می گردد.

وی اضافه کرد: ظریف در این سفر یک روزه با بشار الاسد رئیس جمهور و ولید المعلم وزیر امور خارجه سوریه ملاقات و در مورد روابط دوجانبه، تحولات منطقه و نیز آخرین تحولات سیاسی و میدانی مبارزه سوریه علیه تروریسم مصاحبه و گفتگو خواهد نمود.

شبکه خبری المیادین شب گذشته از سفر ظریف به دمشق خبر داده و اعلام نموده بود که ظریف قرار است دوشنبه در سفر به سوریه با ولید المعلم، وزیر امور خارجه سوریه ملاقات و مصاحبه کند.

علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در امور ویژه سیاسی چهارشنبه 20 فروردین 1399 در تماسی تلفنی با سرگئی ورشنین معاون وزیر خارجه فدراسیون روسیه درباره اوضاع منطقه از جمله آخرین تحولات در صحنه میدانی و سیاسی سوریه مصاحبه کرد.

قرار بود در ماه پایانی سال گذشته (1398) نشست سران سه کشور فرایند آستانه (ایران، روسیه و ترکیه) درباره صلح سوریه در تهران برگزار گردد که به دلیل شیوع کرونا این نشست برگزار نشد.

وزیر خارجه ایران 27 فروردین ماه سال گذشته نیز به دمشق سفر و با مقامات سوریه از جمله رئیس جمهور و وزیر خارجه این کشور ملاقات و مصاحبه نموده بود. وی در ادامه این سفر به ترکیه نیز رفت.محمدجواد ظریف 12 شهریور ماه 1397 نیز به دمشق رفته بود.

علی اصغر خاجی دستیار ارشد وزیر خارجه ایران در امور ویژه سیاسی دهم دی ماه سال گذشته 1398 در سفر به دمشق با بشار الاسد ملاقات و مصاحبه نموده بود.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 602

به "موسوی: ظریف دوشنبه به دمشق می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: ظریف دوشنبه به دمشق می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید