هشدار به عرضه کنندگان محصولات نامرغوب و تقلبی در البرز

به گزارش هدا بلاگ، مدیر کل استاندارد البرز با اشاره به اهمیت ارتقای کمی و کیفی محصولات تولیدی و صنعتی در استان گفت که با عرضه کنندگان محصولات نامرغوب و تقلبی برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

هشدار به عرضه کنندگان محصولات نامرغوب و تقلبی در البرز

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، فتانه شکراللهی ضمن قدردانی از اصناف مومن و متعهد البرز که فقط کالاهای باکیفیت عرضه می نمایند و انصاف را الگو قرار داده اند گفت: بعضی افراد در نقاب اصناف مرتکب تخلفات صنفی می شوند و از اعتماد مردم سوءاستفاده می نمایند.

وی ادامه داد: بر همین اساس، همه عوامل نظارت و بازرسی استان در حرکتی هماهنگ با گران فروشان و عرضه نمایندگان محصولات تقلبی و جعلی که سلامت جامعه را نشانه گرفته اند، قاطعانه برخورد می نمایند و افراد خاطی را به تعزیرات حکومتی معرفی می نمایند تا تحت پیگرد قانونی قرار گیرند.

مدیر کل استاندارد البرز همچنین به برگزاری دوره های آموزشی برای اتحادیه های صنفی با موضوع استاندارد اشاره نمود و گفت: شرکت نمایندگان در این دوره ها با قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد آشنا می شوند.

شکراللهی اضافه نمود: آشنایی کسبه متقاضی دریافت جواز کسب با قوانین استاندارد و کالاهای مشمول استاندارد اجباری از دیگر برنامه هایی است که با هدف مطلعی واحدهای صنفی با اطلاعات فنی و تخصصی در دستور کار اداره کل استاندارد قرار گرفته است.

وی مطلع سازی مردم نسبت به کالاهای مشمول استاندارد اجباری و تشویقی را ضروری دانست و یادآوری کرد: توسعه و ترویج استانداردسازی نیازمند همراهی و حمایت مصرف نمایندگان است.

مدیر کل استاندارد البرز گفت: سنجش میزان اعتماد عمومی مردم به استاندارد بستر مناسبی را برای تقویت و اصلاح راهبرد استانداردسازی مهیا می نماید.

یک واحد فراوری پنیر پیتزا در نظرآباد پلمب شد

شکراللهی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به شناسایی خط فراوری و سردخانه پنیر پیتزای غیربهداشتی در شهرستان نظرآباد استان البرز گفت: این واحد فراوریی به دلیل بی توجهی به موازین استاندارد و فراوری در شرایط غیربهداشتی پلمب و به مراجع قضایی معرفی گردید.

وی اضافه نمود: یک محموله فراوریی واحد فراوریی صنعتی برای صادرات در حال بارگیری بود که با اطلاع به موقع بازرسان، محموله مذکور توقیف شد.

حدود 120 هزار واحد صنفی و 3500 واحد فراوریی و صنعتی در استان البرز فعالیت می نمایند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 841

به "هشدار به عرضه کنندگان محصولات نامرغوب و تقلبی در البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار به عرضه کنندگان محصولات نامرغوب و تقلبی در البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید