واریز سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه 668 هزار خودروی حمل و نقل عمومی

به گزارش هدا بلاگ، مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه 668 هزار خودروی حمل و نقل عمومی امروز 19 آبان ماه اطلاع داد.

واریز سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه 668 هزار خودروی حمل و نقل عمومی

مرتضی ضامنی مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور از واریز سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل عمومی اطلاع داد و گفت: ما به التفاوت ریالی سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه 668 هزار خودروی حمل و نقل عمومی با کاربری مختلف از جمله آژانس تاکسی تلفنی(زیر نظر شهرداریها و صنفی)، تاکسی های اینترنتی، تاکسی های فرودگاهی و ویژه، تاکسی های شهرهای بدون صندلی CNG ، تاکسی های برون شهری، ناوگان تحت پوشش آرامستان ها و پیک موتوری واریز شد.

وی اضافه کرد: سهمیه مهر ماه ناوگان اعتباری بالغ بر یک هزار و یکصد و نود و شش میلیارد ریال می باشد که در 19 آبان ماه به حساب رانندگان واریز شده است.

ضامنی در رابطه با نحوه استفاده از این اعتبار بیان نمود: اعتبار فوق در کلیه کارت های بانکی رانندگان شارژ می شود و آنها صرفا در زمان سوختگیری می توانند از هر یک از کارت های بانکی خود، به منظور پرداخت هزینه سوخت در صندلی استفاده کنند.

بر اساس گزارش روابط عمومی اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور، وی در ادامه گفت: رانندگان جهت اطلاع از میزان اعتبار تخصیصی می توانند با مراجعه به سامانه ملی اطلاعات سفر سماس از میزان اعتبار واریزی به کارت خود در هر ماه و همچنین تاریخچه استفاده از این اعتبار آگاه شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1895

به "واریز سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه 668 هزار خودروی حمل و نقل عمومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واریز سهمیه اعتباری سوخت مهر ماه 668 هزار خودروی حمل و نقل عمومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید