پیگیری مسائل غیزانیه، منبع آب و حصیرآباد اهواز

به گزارش هدا بلاگ، خبرنگاران/خوزستان نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور 12 نماینده مجلس در اهواز، گفت: سعی خواهیم کرد تعهداتی را که برای حل مسائل روستاهای غیزانیه و همچنین بافت فرسوده منبع آب و حصیرآباد اهواز داده شده است را پیگیری کنیم.

پیگیری مسائل غیزانیه، منبع آب و حصیرآباد اهواز

مجتبی یوسفی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: کار مجلس جمعی است و نه فردی. یعنی اگر نماینده در دو وظیفه قانون گذاری و نظارت بخواهد پیروز گردد، قطعا باید بتواند با تعدادی از نمایندگان همراهی کند. چون کار فردی به نتیجه نمی رسد.

وی با بیان اینکه روز گذشته (چهارشنبه) 12 نماینده محترم که از استان های محتلف بودند، در اهواز حضور پیدا کردند، ادامه داد: بازدید نماینده ها تنها از منطقه غیزانیه نبود بلکه ابتدا از مناطق حصیرآباد و منبع آب اهواز بازدید کردیم و مشکلاتی را که مردم با آن دست و پنجه نرم می نمایند، دیدیم. پس از آن به روستاهای غیزانیه رفتیم و جلساتی نیز در مجموعه شرکت های نفت تشکیل شد تا ظرفیت استان از نظر منابع غنی احساس گردد. همچنین جلسه ای با فعالین و نخبگانی که فعالیت های جهادی دارند، تشکیل شد و گزارشی از منطقه کوت عبدالله شهرستان کارون دادند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: نهایتا نیز برای اینکه این بازدید یک بازدید معمولی نباشد و فارغ از بحث های شعاری باشد، جلسه سه ساعته ای را با حضور استاندار و مسئولین استانی برگزار کردیم تا تعهداتی که مسئولین دادند، تعیین گردد و برای آن یک برنامه در نظر گرفتیم که این برنامه قابل پیگیری باشد و سعی خواهیم کرد تعهداتی را که برای حل مشکل روستاهای غیزانیه و همچنین بافت فرسوده منبع آب و حصیرآباد داده شده را پیگیری کنیم و قولی که مسئولین استانی دادند را حتما دنبال می کنیم.

یوسفی با اشاره به هدف از حضور نمایندگان سایر استان ها در خوزستان، توضیح داد: در مجلس با همراهی این نماینده ها، قرار شد اگر مطالبه ای از دولت انجام دادیم، در کنار اینکه خود ما مطالبه را دنبال می کنیم، این نماینده ها نیز یاری نمایند تا بتوانیم کار خوب جمعی انجام دهیم و عقب افتادگی هایی که در استان و حوزه اهواز، باوی، حمیدیه و کارون داریم را رفع کنیم.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: باید سعی کنیم صدای رسای مردم باشیم و بتوانیم در کشور، هم با استفاده از ظرفیت نمایندگان استان های دیگر و هم در فضای رسانه ای، مطالبات مردم را به گوش مسئولین برسانیم و از طرف دیگر مطالبه کنیم.

وی در سرانجام گفت: در ایام انتخابات و پس از آغاز کار مجلس، وعده ای را که نتوانم انجام دهم به مردم نمی دهم. چون زیبنده و در شان مردم و کارگزاران نیست.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 788

به "پیگیری مسائل غیزانیه، منبع آب و حصیرآباد اهواز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیگیری مسائل غیزانیه، منبع آب و حصیرآباد اهواز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید