کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

به گزارش هدا بلاگ، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور - از شمال غرب تا شمال شرق - گفت: طی روز های آینده در برخی نقاط کشور وقوع رگبار باران دور از انتظار نیست.

کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، صادق ضیاییان گفت: طی سه روز آینده برای استان های واقع در شمال غرب کشور به ویژه شمال آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و شمال کردستان انتظار افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش باد را داریم.

وی با اشاره به اینکه این شرایط طی روز های شنبه و یکشنبه (21 و 22 تیر) برای استان های واقع در شمال غرب کشور ادامه دارد، گفت: تا روز جمعه (20 تیر) در بیشتر نقاط شاهد افزایش دما خواهیم بود و از روز شنبه (21 تیر) در نوار شمالی کشور - از شمال غرب تا شمال شرق - کاهش دما (بین 3 تا 6 درجه سانتیگراد) رخ می دهد. طی همین زمان در جنوب غرب شاهد افزایش دما خواهیم بود.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز و فردا (18 و 19 تیر) در استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان وکرمان بارش پراکنده باران پیش بینی می شود و وزش باد شدید در زابل نیز از روز جمعه تا یکشنبه (20 تا 22 تیر) دور از انتظار نیست.

ضیاییان در پایان درباره شرایط جوی تهران طی روز های آینده گفت: پدیده جوی خاصی در تهران تا پایان هفته نداریم و بر اساس پیش بینی ها تا فردا (19 تیر) در تهران شاهد افزایش دما هستیم و دمای حداکثر به 38 درجه سانتیگراد می رسد، اما از روز جمعه (20 تیر) تا اواسط هفته با کاهش دما در تهران روبرو خواهیم شد و دمای حداکثر به 34 درجه سانتیگراد می رسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1097

به "کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 3 تا 6 درجه ای دمای هوا در نوار شمالی کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید