کشف یک باگ مرتبط با حریم خصوصی در IOS 14

به گزارش هدا بلاگ، یک کاربر ردیت یک پست طولانی را به اشتراک گذاشته است که شرح می دهد iOS 14 حتی پس از حذف برنامه خاصی از برنامه های جمع آوری داده، ممکن است اطلاعات کاربری شما را حفظ کند.

کشف یک باگ مرتبط با حریم خصوصی در IOS 14

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این کاربر داده های خود را که در Keychain محلی ذخیره شده بود پیدا کرد و بعد از نصب مجدد برنامه دوباره همان داده ها را مشاهده کرد. این کشف پس از حذف و سپس نصب برنامه 9gag انجام شد که باعث عدم درخواست اعتبارنامه شد و در عوض کاربر را به طور اتوماتیک وارد سیستم کرد.

داده های ذخیره شده، حتی اگر با iCloud Keychain همگام نباشید ماندگار می شوند و تنها راه خلاص شدن از آن ها بازگشت به تنظیم مجدد کارخانه است. با این حال، هنگامی که نسخه پشتیبان تهیه می کنید، داده ها می توانند از iCloud Keychain به دستگاه شما منتقل شوند. کاربران این ویژگی را با یک کوکی مزاحم مقایسه می نماید که نمی توانید از آن خلاص شوید.

این بدان معنا نیست که داده های برنامه موجود در دستگاه برای ردیابی شما یا هدف قرار دادن شما مورد استفاده قرار می گیرد، اما این می تواند یک مسئولیت جدی برای حفظ حریم خصوصی باشد و اگر اپل به این مشکل واقف است، بهتر است فکری برای حل مسئله داشته باشد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: انتخاب
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 2417

به "کشف یک باگ مرتبط با حریم خصوصی در IOS 14" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف یک باگ مرتبط با حریم خصوصی در IOS 14"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید