کنکور برگزار می گردد

به گزارش هدا بلاگ، وزیر بهداشت اظهار داشت: کنکور با رعایت پروتکل های بهداشتی در موعد مقرر برگزار می گردد.

کنکور برگزار می گردد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری خبرنگاران عصر امروز جلسه ای برای آنالیز نحوه برگزاری کنکور سراسری با حضور وزاری بهداشت و علوم، روسای کمیسیون های بهداشت و آموزش مجلس و جمعی از نمایندگان مجلس در محل ستاد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار گردید.

سعید نمکی وزیر بهداشت پس از خاتمه جلسه اظهار داشت: علاوه بر عدم تعویق زمان برگزاری کنکور سراسری، هر حوزه تنها 20 درصد از ظرفیت پذیرای داوطلبین باشد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه ریزی قبلی، کنکور سراسری در روزهای پنج شنبه 30 و آدینه 31 مرداد ، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی، در حوزه های امتحانی سراسر کشور برگزار می گردد.

وی اضافه کرد: همچنین مقرر شد کمیته تخصصی برای پروتکل های بهداشتی سختگیرانه تر از آزمون دکتری تشکیل گردد تا برای برگزاری آزمون های سراسری با سختگیری بیشتری اجرا گردد. روسای کمیسیون آموزش و بهداشت و کمیسیون اجتماعی در کنار همکارانم در وزارت بهداشت و وزارت علوم و سازمان سنجش یک بار دیگر پروتکل ها را مرور می نمایند.

نمکی اضافه کرد: سه مرحله برای کنکور وجود دارد یکی ورود داوطلبان به حوزه های کنکور، یک مرحله در داخل حوزه های کنکور و مرحله دیگر بازگشت به منزل که باید برای این مراحل پروتکل های سختگیرانه ای اجرا گردد.

وزیر بهداشت روز گذشته درباره کنکور سراسری در ایام کرونا گفته بود: باید چهار مرحله حیاتی یعنی زمان قبل از ورود داوطلبان به حوزه های امتحانی، زمانی که خانواده ها پشت در حوزه ها حضور دارند، زمان برگزاری آزمون و زمان ترک داوطلبان را مدیریت کنیم. پیشنهاد بنده این است که ساز و کار مدیریت برگزاری کنکور سراسری باز تعریف گردد و جلسه کارشناسی مبسوط تری در این زمینه فردا برگزار گردد چون هیچ کس راضی به لطمه وارد شدن به مردم نیست.

4127

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1602

به "کنکور برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنکور برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید