کی روش مانع حضور کریم در پرسپولیس شد

به گزارش هدا بلاگ، کریم انصاری فرد قرارداد خود را با آاک آتن یکی از قدیمی ترین باشگاه های یونان امضا کرد تا دوباره برای احیاء به این کشور بازگردد. وقتی کریم در اوساسونای اسپانیا ناکام بود، به باشگاه پانیانیوس رفت و احیا شد. درخشش در این باشگاه باعث شد به باشگاه المپیاکوس و ناتینگهام فارست برود. البته او همیشه جدایی خود از المپیاکوس را یک اشتباه بزرگ از سوی مدیر برنامه هایش می دانست. کریم حالا بعد از حضور کمرنگ در السیلیه قطر، با آاک تیم سوم فصل قبل یونان قرارداد بست تا بتواند باردیگر خود را احیاء کند.

کی روش مانع حضور کریم در پرسپولیس شد

انصاری فرد به تراکتور و پرسپولیس نه گفت

دو باشگاه تراکتور و پرسپولیس به شدت خواهان جذب کریم انصاری فرد بودند. آن ها پیشنهاد خود را به این بازیکن ارائه دادند، اما انصاری فرد به هر دو باشگاه گفت که هدفش ماندن در خارج از ایران و بازگشت دوباره به فوتبال اروپاست. او با توجه به ارتباطاتی که در فوتبال یونان داشت به آاک رفت.

مشورت از کی روش

خبر های رسیده حکایت از آن دارد یکی از عمده دلایل بازگشت کریم به اروپا، مشورت با کارلوس کی روش بوده است. سرمربی اسبق تیم ملی ایران ظاهرا به کریم گفته 5 سال دیگر هم می تواند به ایران بازشود و بازی کند، ولی اگر این بار به اروپا نرود بعید است دوباره شانسی به دست بیاورد.

کریم: می دانم به چه باشگاهی آمده ام

انصاری فرد بعد از امضای قرارداد سه ساله با آاک آتن گفت: از بازگشت به یونان خیلی خوشحالم. به خوبی می دانم به چه باشگاهی آمده ام. آاِک یک تیم عالی با تاریخ پرافتخار در فوتبال یونان است. قطعا همه توانم را برای موفقیت این تیم به کار می گیرم.

آاِک آتن به آرزوی خود رسید

زمانی که کریم در باشگاه پانیانیوس خوش درخشید و با پیشنهاد باشگاه المپیاکوس، غول فوتبال یونان روبه رو شد، باشگاه آاک آتن به شدت خواهان جذبش بود. آن ها پیشنهاد خود را دادند و با کریم هم چند بار تماس گرفتند، ولی در نهایت این بازیکن ترجیح داد به المپیاکوس برود. حتی بعد از جدایی از ناتینگهام فارست هم آاِک به دنبال کریم بود، ولی او تصمیم گرفت به آسیا بیاید.

دومین حضور در یونان

این دومین حضور کریم در لیگ حرفه ای یونان است. اولین بار سال 2015 و بعد از ناکامی در اوساسونا راهی باشگاه پانیانیوس شد. او در این باشگاه 44 بازی کرد و 14 گل زد. در ادامه به المپیاکوس رفت و در 35 بازی 18 گل زد. حالا برای دومین بار به لیگ یونان آمده و این بار می خواهد تابوشکنی کند و آقای گل شود! کریم که در المپیاکوس و پانیانیوس برای آقای گلی جنگید و تا مرز رسیدن به این موفقیت رفت حالا قصد دارد در ورود جدید، به این هدفش برسد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

چای قند پهلو: چای قند پهلو، یک مجله خانوادگی است برای همه سنین

منبع: فرارو
انتشار: 20 مرداد 1400 بروزرسانی: 20 مرداد 1400 گردآورنده: hodablog.ir شناسه مطلب: 1604

به "کی روش مانع حضور کریم در پرسپولیس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کی روش مانع حضور کریم در پرسپولیس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید